کد خبر: ۵۹۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران: سایت العربی تصویری قدیمی منتشر کرد که باعث تعجب همگان شد. در نگاه اول، این تصویر کاملا طبیعی به نظر می‌رسد و توسط ۱۵ نفر از کارگران یک کارخانه تولید پارچه در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی گرفته شده است، اما یکی از کاربران جزئیات پنهانی را ترسیم کرده و علاقمندان را به تلاش برای شناسایی رموز این تصویر دعوت کرده‌است.

تعدادی از کاربران چیزی را کشف کرده‌اند که آن‌ها را گیج کرده؛ کاربران از دیگران بابت این عکس نظر می‌خواهند. در این عکس نشان داده می‌شود که یک دست عجیب و غریب بر روی شانه یکی از زنان موجود در تصویر قرار دارد. این جزئیات بعضی‌ها را وحشت‌زده کرد، حتی یکی از آن‌ها اظهار نظر کرد: "این موضوع برای من خیلی ترسناک است، من می‌خواستم به رختخواب بروم و حالا با دیدن این دست می‌ترسم که بخوابم. "

حقیقتی وحشتناک که در یک عکس قدیمی کشف شد!

آنچه که به وحشت افراد اضافه کرد، این بود که همه کارگرها، از جمله کارگر پشت زنی که روی شانه‌اش این دست ظاهر شده، دو دست خود را جمع کرده و دست به سینه ایستاده‌اند. یک مفسر در رابطه با این موضوع گفت: "دست انگار از غیب ظاهر شده است". به علاوه، برخی این جزئیات اضافی موجود در تصویر را به عنوان مظهر نیرو‌های ماوراء الطبیعه تفسیر کردند، در حالی‌که برخی دیگر احتمال وجود یک توهم نوری یا نقص در هنگام چاپ تصویر را بیان کردند. با این حال، طرفداران پدیده‌های ماوراءالطبیعی به عقیده خود مبنی بر واقعی بودن دست پایبند بودند. آن‌ها این دست را متعلق به "شبح" می‌دانند و با پخش کردن این تصویر در گروه‌های مجازی، سعی دارند که ذهن افراد را به چالش بکشند.

برچسب ها: وحشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"