کد خبر: ۵۹۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سازش با صهیونیست حرام بوده و قرآن آن را منع کرده‌است گفت: قرآن کریم تکلیف مسلمانان در روابط خود با کفاری که قصد سلطه بر مسلمانان را دارند روشن کرده و روابط آنها را تا ابد ممنوع کرده است.

عضو خبرگان: سازش با اسرائیل حرام قطعی است

آیت الله محسن حیدری در همایش حقوقی پیامدهای عادی سازی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در مجتمع فرهنگی فجر اهواز اظهار داشت: خداوند مسلمانان را از رابطه با کفاری که با آنها جنگ کرده و آنها را از خانه و دیارشان بیرون رانده، نهی کرده و مقاومت را تنها راه در برابر کفار سلطه جو می داند در نتیجه سازش مسلمانان با صهیونیست ها حرام قطعی بوده و قرآن آن را منع کرده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ تنها قومی که چندین بار مورد غضب الهی قرار گرفت قوم یهود است گفت: صهیونیست ها که تندروهای یهودی هستند قصد سلطه بر همه کشورهای اسلامی و بلعیدن کل جهان را دارند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: استراتژی اصلی اروپا و بعد از آن آمریکا تسلط بر جهان اسلام از طریق قدرت بخشیدن به اسرائیل و ایجاد تفرقه بین اسلام و مسلمین است.

وی ادامه داد: از ابتدا و تاسیس رژیم جعلی اسرائیل جریانی با محوریت سازش با صهیونیست ها در جهان اسلام ایجاد شد و آن جریان همین وهابیت است. عربستان سعودی نه تنها هیچ حرکتی برای ایستادگی در برابر صهیونیست ها نکرد بلکه در تمام زمانها برای سازش با آنها تلاش کرد و باید گفت سازش با اسرائیل ننگین تر از کمپ دیوید است.

حیدری گفت: پس از بیداری اسلامی در کشورهای پادشاهی خلیج فارس، این کشورها سعی کردند جریانی شبیه به آن را در کشورهای طرفدار مقاومت مانند سوریه، عراق، یمن و لبنان ایجاد کنند که با رشادت های نیروهای مقاومت در منطقه با محوریت ایران اسلامی در تمام جبهه ها شکست خوردند. آنها اکنون امنیت خود را در این می بینند که پای رژیم صهیونیستی را به خلیج فارس باز کنند تا وجود اسرائیل در کنار مرزهای ایران یک تهدید به شمار آید.

وی با بیان اینکه اساس برنامه سازش بحرین و امارات حفظ اسرائیل است گفت: اسرائیل حیات خود را فقط در نزدیک شدن به ایران می بیند و از امارات به عنوان پایگاه نظامی استفاده می کند تا به ایران نزدیک باشد البته حضور آنها از قبل وجود داشته اما اکنون حضورشان را رسمی و علنی کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحرین که در داخل کشورش مشکلات فراوانی وجود دارد بنا دارد از وجود اسرائیل به عنوان چتر امنیتی استفاده کند و فکر می کند با آمدن رژیم صهیونیستی می تواند صدای اعتراض مردم را خاموش کند.

وی افزود: قطعا نابودی اسرائیل به دست نیروهای مقاومت با محوریت ایران خواهد بود و عادی سازی روابط نه تنها آنها را نجات نخواهد داد بلکه صهیونیست ها را یک قدم به مرگ نزدیکتر خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"