کد خبر: ۵۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: تصاویر جاسوسی از نسل جدید پورشه 911 GT3 RS منتشر شده است و بال عقب عظیم الجثه آن را نشان می دهد.


گروه بین الملل: تصاویر جاسوسی از نسل جدید پورشه 911 GT3 RS منتشر شده است و بال عقب عظیم الجثه آن را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، پورشه با بال های عقب عجیب و غریب بیگانه نیست، اما این مورد می تواند عجیب ترین بال باشد که تاکنون در یک پورشه 911 وجود داشته است.

ظاهراً طراحان پورشه GT3 RS صفحه ای را برای مدل جدید از مک لارن وام گرفته اند که مشابه سنا است. شنیده ایم که موتور 4.0 لیتری این خودروساز از مدل فعلی در آن به کار رفته است و با ایجاد تغییر قدرت احتمالاً توان 550 اسب بخار (410 کیلووات) یا بیشتر تولید می کند.

همانند عکسهای جاسوسی قبلی، می توانیم انواع مختلف تجهیزات آیرودینامیکی مدل RS را نیز مشاهده کنیم. بال دوطبقه تنها چیزی نیست که روی این 911 قرار گرفته است. دریچه های قوسدار چرخ جلو به فشار هوای کمتر در حین رانندگی کمک می کند. همچنین تغییرات آیرودینامیکی در فاشیای تحتانی وجود دارد که بعضی از آنها هنوز با پوشش استتاری پنهان شده اند. هرچند که پنهان کردن قسمت های برآمده خودرو دشوار است.

اگر برای شما، اندازه این بال بیش از حد باشد، پورشه یک GT3 استاندارد با یک بال کوچکتر قابل استفاده و از کیت بدنه می سازد. در حال حاضر، به نظر می رسد که شاهد رونمایی از آن در سال آینده خواهیم بود، اما رونمایی ناگهانی از آن در پایان سال 2020 هنوز دور از ذهن نیست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"