کد خبر: ۵۹۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

خبرگزاری فارس: بشار رسن صبح امروز استوری خداحافظی‌اش از پرسپولیس را پاک کرد.

بشار رسن که روز گذشته در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافته و با مسئولان این باشگاه درباره پیشنهاد قطری‌اش صحبت کرده و تصمیم‌گیری درباره این پیشنهاد را به جلسه امروز خود با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی موکول کرده بود در اولین دقایق بامداد امروز با انتشار یک استوری جدایی‌اش از پرسپولیس را اعلام کرد.

بلافاصله پس از این اقدام باشگاه پرسپولیس با جدایی ستاره عراقی‌اش طبق نظر کادر فنی مخالفت کرده و مدیر رسانه‌ای این باشگاه با پرسپولیس به راحتی بشار را از دست نمی‌دهد.

بشار رسن استوری جنجالی را حذف کرد

البته مدیر برنامه‌های رشن هم در یک استوری دیگر اعلام کرد با وجود تلاش‌های باشگاه برای حفظ این بازیکن بشار به دلیل مشکلات مالی علیرغم میل باطنی‌اش باید به پیشنهاد جدید خود پاسخ مثبتی بدهد.

با این وجود رسن صبح امروز استوری جنجالی خود را حذف کرد تا تصمیم‌گیری قطعی برای ادامه حضورش در این تیم بار دیگر به نظر مسئولان باشگاه و سرمربی پرسپولیس در جلسه امروزش موکول شود.

اعلام جزییات فسخ قرارداد یک طرفه شجاع خلیل زاده با پرسپولیس

از روز گذشته اخباری درباره فسخ یک طرفه قرارداد شجاع خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس منتشر شده و برهمین اساس شنیده می شود جدایی وی از این تیم قطعی شده است.

مدافع پرسپولیس که امروز همراه با کاروان تیم ملی به تهران برگشت روز 14 مهر با حضور در سازمان لیگ با استناد به قانون فیفا که به بازیکن اجازه می دهد قرارداد خود را دو ماه پس از دریافت نکردن مطالباتش به شکل یکطرفه فسخ کند، قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرده است.

سازمان لیگ هم یک نسخه از این فسخ را به باشگاه پرسپولیس، دبیرکل فدراسیون و کمیته وضعیت ارائه کرده است.

نکته جالب این است خلیل زاده پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر و پیش از حضور در اردوی تیم ملی این اقدام را انجام داده است.

با این شرایط باید دید آیا وی در روزهای آتی حاضر می شود به تمرینات پرسپولیس بازگردد یا اینکه به یک تیم قطری ملحق می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"