کد خبر: ۵۹۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: آخرین پروژه نوویتک (Novitec) با توجه به تعداد کم تولید فراری مونزا SP1، جمعیت کمی را هدف قرار داده است.


گروه بین الملل: آخرین پروژه نوویتک (Novitec) با توجه به تعداد کم تولید فراری مونزا SP1، جمعیت کمی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرخودرو، این پکیج برای SP2 دو نفره نیز در دسترس است که چرخهای وسن براق را به اندازه 21 اینچ در محور جلو و 22 اینچ در عقب به دست می آورد. تایرهای جدید با سیستم تعلیق اصلاح شده، ارتفاع سواری را در حدود 35 میلی متر (1.4 اینچ) برای ظاهری چشمگیر تر کاهش می دهد.

این تیونر همچنین سیستم اگزوز استاندارد را عوض کرده تا جایی برای پیشرانه روکش طلایی فراهم کند و انتشار حرارت بهتر صورت گیرد. با یک دکمه که در داخل آن نصب شده است می توان آن را به صورت اختیاری با فلپ های اگزوز کنترل شده فعال کرد که به راننده امکان تغییر صدای موتور را نیز می دهد. اگزوز جدید نوویتک از سوپرآلیاژ مورد استفاده در فرمول 1 و همچنین در صنعت هوافضا ساخته شده است.

حتی اگر مونزا SP1 با پوشش استاندارد از قبل دارای قدرتمندترین موتور V12 فراری است که در خودروهای جاده ای نصب شده است، اما این امر مانع از این نشد که نوویتک با موتور 6.5 لیتری قدرت فراوانی را تولید نکند. موتور تنفس طبیعی از 800 اسب بخار به 833 اسب بخار رسیده است در حالیکه حداکثر گشتاور موجود از 530 پوند فوت (719 نیوتن متر) به 575 پوند فوت (780 نیوتن متر) رسیده است.

کسانی که صاحب فراری بدون سقف هستند می توانند از نوویتک بخواهند فضای داخلی را به طور کامل با چرم آلکانترا و در هر رنگ دلخواه سفارشی کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"