کد خبر: ۵۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: جیپ گرند واگنیر کانسپت که ماه گذشته رونمایی شد، آماده تولید به نظر می رسد.


گروه بین الملل: جیپ گرند واگنیر کانسپت که ماه گذشته رونمایی شد، آماده تولید به نظر می رسد.

به گزارش خبرخودرو، قبل از این که جیپ به طراحی این شاسی بلند بپردازد، هنرمندان طرح های مختلفی از شکل ظاهری آن ارائه دادند.

یکی از طراحان خارجی جیپ، طرح های اولیه شاسی بلند را ارسال کرده است که به نظر می رسد خیلی بی شباهت به نمونه کانسپت نیست. این طرح ها یک شاسی بلند بزرگ و طولانی را نشان می دهند، اگرچه تفاوت هایی وجود دارد. یکی از آنها دارای کابین تقسیم بندی شده است، دقیقاً مانند نمونه کانسپت، با ستون های B- ، C- و D به رنگ بدنه، در حالی که دیگری برای ایجاد کابین از تزئینات سیاه استفاده می کند. جلوبندی آن نیز متفاوت است، هرچند هر دو فاقد جلوپنجره شکاف دار بر روی فاشیای عمودی هستند.

همچنین در هر دو طرح، گلگیرهای تهاجمی پایین دیده می شوند. عناصر یک ظاهر طراحی شده مشترک بیشتر شامل کاپوت با برجستگی آن است که در هر دو طرح وجود دارد. به نظر می رسد جیپ در تعیین مسیر طراحی مدل جدید چندان مشکل نداشته باشد.

گرند واگنیر تولیدی تا مدل سال 2022 وارد بازار نمی شود و احتمالاً عرضه آن اواخر سال آینده شروع شود. با این حال، انتظار نداشته باشید که تفاوت زیادی با طراحی نمونه کانسپت داشته باشد. این شاسی بلند در داخل نیز مشابه است، جایی که جیپ یک فضای داخلی و لوکس با تکنولوژی و زیبایی را به نمایش می گذارد. این خودرو در برابر شورولت تاهو و فورد اکسپدیشن رقابت خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"