کد خبر: ۵۹۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: فروش کادیلاک CT5 حدود یک سال پیش آغاز شد و مدل جدیدترCTV-5 به زودی به آن می پیوندد.


گروه بین الملل: فروش کادیلاک CT5 حدود یک سال پیش آغاز شد و مدل جدیدترCTV-5 به زودی به آن می پیوندد.

به گزارش خبرخودرو، بلک وینگ یک نسخه فوق العاده با عملکرد عالی از سدان است و کادیلاک تایید کرد که از ژوئن 2019 در حال تولید است. اخیرا عکس های جاسوسی از این سدان فوق العاده منتشر شده که آن را در حال آزمایش نشان می دهند.

اتومبیل های موجود در این تصاویر دارای استتار در قسمت های جلو و عقب به همراه قسمت پایین درب ها هستند. این جایی است که کادیلاک عمده تغییرات را ایجاد کرده و بلک وینگ را از CT5 معمولی متمایز می کند. دهانه جلوپنجره پایینی برای خنک سازی بهتر، بزرگتر است.

اگرچه نمی توانیم عقب خودرو را ببینیم، تصاویر جاسوسی قبلی این مدل را با یک اگزوز چهارگانه و یک اسپویلر صندوق عقب فوق العاده ظریف نشان داده است. پیشرانه آن احتمالاً موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ GM است و انتظار می رود توان 650 اسب بخار (485 کیلووات) داشته باشد.

کمبود استتار و تعداد زیادی از خودروهای آزمایشی باعث شده است که فکر کنیم رونمایی می تواند قریب الوقوع باشد. کادیلاک زمان رونمایی از این سدان را اعلام نکرده است. پیش بینی اینکه کادیلاک چه زمانی می تواند از مدل جدید بدون نمایشگاه های اتومبیل برای آینده قابل پیش بینی رونمایی کند دشوار است. با این حال، اگر شاهد رونمایی آن قبل از پایان سال باشیم تعجب نخواهیم کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"