کد خبر: ۵۹۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: برای جیپ رنگلر جدید هیچ گونه تجهیزات پس از فروش ارائه نمی شود.


گروه بین الملل: برای جیپ رنگلر جدید هیچ گونه تجهیزات پس از فروش ارائه نمی شود.

به گزارش خبرخودرو، شرکت های شخص ثالث معمولاً از محبوبیت آفرود بهرمند می شوند، اگرچه جیپ نیز قطعات زیادی را ارائه می دهد. یکی از مواردی که نسل جدید رنگلرJL از اواخر سال 2017 رونمایی کرده و آن را تبلیغ می کند، درب های نیمه آن است. درب هایی که قسمت بالایی شان کاملاً قابل جابجایی است و فاقد دور پنجره هستند. آنها هنوز وارد مرحله تولید نشده اند، اما عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد که جیپ آنها را فراموش نکرده است.

نیم درب ها به راحتی در خودروی آزمایشی رنگلر دو درب دیده می شوند. ظاهری مشابه شیشه های عقب پلکسی گلاس دارند که از قبل در شاسی بلند موجود است. پارچه ای ضخیم در اطراف یک جفت پنجره پلکسی قرار دارد که قبل از تولید صاف می شود. یک دهانه مربع بزرگ وجود دارد که یک مثلث کوچکتر از آن جلوتر است. پس از حذف شیشه ها، این امکان برای شما فراهم می شود که در خارج از جاده، دید بیشتری داشته باشید.

نیمی از دربهای رنگلر در اوایل سال 2018 با مفهوم جیپ جیپستر مورد تحسین قرار گرفتند، اما جیپ آنها را فقط به عنوان نمونه مفهومی طبقه بندی کرد. ما اخیراً آنها را بر روی کانسپت رنگلر روبیکان 392 دیدیم. این خودرو مجهز به موتورV8 همی با توان 450 اسب بخار (336 کیلووات) است. عکس های جاسوسی از نیمه درب های جیپ در حالی است که فورد برونکو را برای ورود به سال تولید آماده می کند. مدل های پیش تولید برونکو در حال مونتاژ هستند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"