کد خبر: ۵۹۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: آئودی، اخیراً پذیرش رزروهای Q2 شاسی بلند را با مبلغی معادل 2.0 روپیه آغاز کرده است.


گروه بین الملل: آئودی، اخیراً پذیرش رزروهای Q2 شاسی بلند را با مبلغی معادل 2.0 روپیه آغاز کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این بار آئودی برنامه های خود را برای رونمایی ازQ2 شاسی بلند در هند در 16 اکتبر، 2020 به عنوان یک واحد کاملاً ساخته شده (CBU) اعلام کرده است. آئودی Q2 جدید مبتنی بر پلتفرم MQB است که پایه و اساس فولکس واگن T-Roc هم هست. برای افزایش تجربه مالکیت، آئودی هند یک مزیت رایگان "Peace of Mind" ارائه می دهد که همراه با یک پکیج خدمات پنج ساله با2+3 سال گارانتی تمدید شده و2+3 سال کمک جاده ای (RSA) ارائه می شود.

از نظر ابعاد، آئودی Q2 دارای ابعاد 4,191 میلی متر، عرض 1,794 میلی متر و قد 1,508 میلی متر است، در حالی که فاصله دو محور 2,601 میلی متر است. از نظر ظاهری، آئودی Q2 دارای یک جلوپنجره بزرگ تک قاب، چراغ های جلوLED ، صفحات ترمز نقره ای، روکش بدنه مشکی در دو طرف، ستون B سیاه شده، ORVM های نصب شده بر روی درب، چراغ های عقب LED و اگزوز دوگانه است. فضای داخلی، دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی همراه با کابین خلبان مجازی 12.3 اینچی، سانروف پانوراما، نور محیطی و شارژر بی سیم است.

از نظر مکانیکی، آئودی Q2 به یک موتور 2.0 لیتری TFSI Quattro مجهز خواهد شد که گشتاور 188 اسب بخار و 320 نیوتن متر تولید می کند. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه متصل می شود که قدرت چهار چرخ را تأمین می کند. این خودرو قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در مدت زمان 6.5 ثانیه طی کند.

Q2 پنجمین محصول آئودی است که در سال 2020 به بازار عرضه می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"