کد خبر: ۵۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: مرسدس در حالی که مدل های جدیدی را معرفی می کند، مدل های فعلی موجود در خط تولید خود را تازه می کند.


گروه بین الملل: مرسدس در حالی که مدل های جدیدی را معرفی می کند، مدل های فعلی موجود در خط تولید خود را تازه می کند.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز امسال کلاس E را تازه کرده و نسل جدید مدل های کلاس S را معرفی کرده است. عکسهای جاسوسی، اولین نگاه اجمالی ما به نسل بعدی مرسدس-آ ام جی C63 را می دهند.

عکس ها، کلاس C روکش دار را نشان می دهند، اگرچه حتی پوشش ها نمی توانند تأثیر آ ام جی را پنهان کنند. این اتومبیل دارای ارتفاع سواری قابل توجهی است. جلوپنجره Panamericana این شرکت در جلو به هویت بصری متمایز آن افزوده و چهار اگزوز از سپر عقب دیده می شوند. کسانی که به دنبال تغییرات چشمگیرتری در C63 بعدی هستند، چیزی شبیه به مدل فعلی پیدا نخواهند کرد.

تغییرات ظاهری چشمگیر، قابل تشخیص نیستند. این خودرو می تواند یک پیشرانه کاملاً جدید به دست آورد. شایعات حاکی از آن است که مرسدس می تواند موتور V8 توئین توربوی فعلی را با موتور V8 2.0 لیتری توربوشارژ ارائه دهد که در آ ام جی A45 S ارائه می دهد. این در کلاس A اسپرت، توان 416 اسب بخار (310 کیلووات) تولید می کند. با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، مرسدس احتمالاً یک موتور الکتریکی اضافه می کند تا آ ام جی را هیبریدی کند. اتومبیل فعلی تا 503 اسب بخار (375 کیلووات) تولید می کند و افزودن یک موتور الکتریکی به موتور چهار سیلندر می تواند قدرت بیشتری به آن ببخشد.

می دانیم که اولین آ ام جی الکتریکی در سال 2021 وارد بازار خواهد شد زیرا این خودروساز تمرکز خود را بر گسترش برند با خودروهای الکتریکی با عملکرد بالا متمرکز کرده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"