کد خبر: ۵۹۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: بی ام و M3 تورینگ هنوز در مراحل اولیه روند تقریبی توسعه دو ساله قرار دارد.
جزئیاتی از بی ام و M3 تورینگ (عذاری)


گروه بین الملل: بی ام و M3 تورینگ هنوز در مراحل اولیه روند تقریبی توسعه دو ساله قرار دارد.

به گزارش خبرخودرو، ممکن است تا سال 2023 شاهد آن نباشیم، اما این بدان معنا نیست که از قبل شایعاتی در مورد آن منتشر نشده است. منابع خبری بی ام و جزئیات پیشرانه واگن را شرح داده اند. جعبه دنده دستی وجود ندارد و موتور آن با سیستم چهار چرخ محرک همراه است.

M3 تورینگ به ایالات متحده نمی آید، زیرا مطابق با مقررات اروپا خواهد بود. این بدان معناست که سیستم چهار چرخ متحرک بی ام و xDrive و جعبه دنده اتوماتیک از تجهیزات استاندارد خواهند بود و این خودروساز آلمانی به خریداران گزینه ای نمی دهد. سدان M3 کامپتیشن نیز فقط با سیستم چهار چرخ محرک و جعبه دنده اتوماتیک در دسترس است.

مانند سدان، تورینگ از همان پیشرانه 3.0 لیتری توئین توربوشارژ شش سیلندر خطی استفاده خواهد کرد که توان 503 اسب بخار (375 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور خواهد داشت و می تواند در 3.8 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برساند. حداکثر سرعت تورینگ باید با سدان مطابقت داشته باشد یعنی 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت).

در حال حاضر، اینها فقط شایعه هستند، اگرچه با توجه به اینکه بی ام و به تازگی از M3و M4 رونمایی کرد کاملاً منطقی به نظر می رسند. بی ام و نیز با عکس های جاسوسی که واگن را مانند آنچه انتظار داریم نشان می دهد، آن را آزمایش کرده است. قسمت جلو و عقب آن با سدان M3 مشترک است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"