کد خبر: ۵۹۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: بیش از یک ماه پیش ، جیپ از شاسی بلند مفهومی گرند واگنیر خود برای جهانیان رونمایی کرد.


گروه بین الملل: بیش از یک ماه پیش ، جیپ از شاسی بلند مفهومی گرند واگنیر خود برای جهانیان رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این مدل از اوایل دهه 1990 غایب است و تولید دوباره ی آن، به پرچمدار شاسی بلند لوکس جیپ تبدیل خواهد شد. این همچنین یک خودروی سه ردیفه مناسب برای افراد خواهد بود و اکنون ما بهترین مدل موجود را که وارد مرحله تولید می شود، داریم.

این عکسهای جاسوسی تازه، وسیله نقلیه آزمایشی را نشان می دهند که فقط یک پوشش استتاری روی بدنه بزرگ آن قرار دارد. دیگر پوشش استتاری سنگین که پیش از این چهره آن را پنهان می کرد، از بین رفته است و بدون چنین پوشش هایی، به وضوح می توان شباهت بسیار زیاد آن به نسخه مفهومی را مشاهده کرد. جلوپنجره و محل قرارگیری چراغ های LED پایین کاملاً مشخص است.

با این حال، این یک نسخه کربنی نیست. از جلو به دقت نگاه کنید و خواهید دید که لبه های پایین جلوپنجره آنچنان زاویه دار نیستند. چراغ های جلو نیز به آن اندازه باریک نیستند، اما در مجموع، بسیار شبیه به آنچه در اوایل سپتامبر دیدیم است.

چراغ های عقب باریک تقریباً مشابه کانسپت هستند. برش ذوزنقه ای برای پلاک خودرو به نظر یکسان است، اما استتار مانع از دیدن جزئیات در قسمت دیگر دریچه یا قسمت پایین می شود.

مشخص نیست که این عکس ها یک گرند واگنیر را نشان می دهند یا یک واگنیر با مشخصات پایین تر. در هر صورت، ورود طولانی مدت جیپ به قلمرو شاسی بلند های سه ردیفه را نشان می دهد.

قرار است تولید واگنر جدید در سال 2021 آغاز شود و باید برای مدل سال 2022 به فروش برسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"