کد خبر: ۵۹۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
همگام با افزایش تولید در گروه سایپا صورت گرفت؛
به گزارش خبرخودرو،توليد انواع خودروهای تجاری سبک در شرکت زامیاد در سال جهش توليد همچنان با رشد همراه است.


به گزارش خبرخودرو،توليد انواع خودروهای تجاری سبک در شرکت زامیاد در سال جهش توليد همچنان با رشد همراه است.

این شرکت توانست تا هفته نخست مهرماه سال جاری با تولید بيش از 17هزار دستگاه انواع خودروهاي تجاري، رشد بیش از 12 درصدی توليد را به نسبت مدت مشابه سال گذشته به ثبت برساند.

این افزایش تیراژ تولید در شرايطي به دست آمده كه برخي تعطيلات ناخواسته در ابتداي سال به لحاظ شيوع گسترده ويروس كرونا، گريبانگير شركت هاي خودروسازي از جمله زامیاد شده بود.

آمار نشان مي دهد، شركت زامياد در رشد توليد نقطه به نقطه نيز موفق عمل كرده است، به طوري كه ميزان تولید در این شرکت در ماه هاي ارديبهشت، خرداد، تير و مرداد سال جاری نيز در قياس با مدت مشابه سال گذشته، روندي افزايشي داشته است.

شرکت زامياد علي رغم وجود تحریم های بین المللی، توانسته است در سال "جهش تولید" با ایجاد بهره وری در خطوط تولید، همكاري با قطعه سازان و بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، میزان تولید محصولات خود را افزايش دهد.

گفتنی است، شرکت زامیاد با ایجاد محیطي ايمن براي كاركنان خود به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تولید پایدار و مستمر را در دستور کار قرار داده است و انتظار می رود با ادامه روند افزایشی تولید و تنوع در سبد محصولات، شاهد افزايش مجدد سهم بازار اين شركت در پايان سال جاري باشيم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"