کد خبر: ۵۹۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو،مدیرعامل گروه بهمن طی پیامی انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را به رییس جمهوری و جامعه صنعت کشور تبریک گفت.


به گزارش خبرخودرو،مدیرعامل گروه بهمن طی پیامی انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را به رییس جمهوری و جامعه صنعت کشور تبریک گفت.

یوسف الهی شکیب مدیرعامل گروه بهمن در پیام خود بیان کرده است، انتخاب جنابعالی که اشراف کامل از همه سو بر بخش صنعت و معدن را دارا بوده اید و در کارنامه حرفه‌ای خود به عنوان یکی از مدیران ارشد اقتصادی کشور در بسیاری از طرح‌های ملی مشارکت داشته اید، به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دردولت دوازدهم تبریک گفته و برایتان آرزوی توفیق دارم.

مدیرعامل گروه بهمن در پیام خود تاکید کرده است،‌ بی‌تردید رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران، حکایت از تجربیات، مدیریت و نگاه جهادی جنابعالی در برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر فعالیت ‌های صنعتی، معدنی و تجاری دارد و انتخاب شما در سال جهش تولید نویدبخش شروعی دوباره برای تولید و توسعه جهادگونه می دانم.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده صنعت کشور در گروه بهمن ضمن تقدیر از ریاست محترم جمهوری و همچنین رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، انتخاب جنابعالی را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت تبریک عرض نموده و امیدوارم جهش تولید در راستای گام‌های موثر به سمت پویایی، استقلال صنعتی کشور و تولید اقتصادی ایجاد شود. ضمن آن که گروه بهمن به عنوان یکی از بازوهای صنعت در کشور آمادگی خود را برای هرگونه همراهی با جنابعالی در اجرای برنامه ‌ها و اهدافتان را اعلام می‌دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"