کد خبر: ۵۹۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: طبق گفته مقاماتGM ، شورولت اکوایناکس و جی ام سی ترین مدل 2022 با موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو بار دیگر در دسترس خواهند بود.


گروه بین الملل: طبق گفته مقاماتGM ، شورولت اکوایناکس و جی ام سی ترین مدل 2022 با موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو بار دیگر در دسترس خواهند بود.

به گزارش خبرخودرو، این کراس اوورها برای مدل 2021 فقط با یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ در دسترس بودند.

طبق گفته مقامات GM، اکوایناکس و ترین از موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ GM استفاده می کنند که با نام داخلی LSY ارائه می شود. این موتور از قبل در خودروهایی مانند کادیلاک XT4 و شورولت بلیزر موجود بود. این موتور توان 237 اسب بخار (177 کیلووات) و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

موتور توربوی 2.0 لیتری که قبلاً در این مدل ها موجود بود، با قدرت 252 اسب بخار (188 کیلووات) و 260 پوند فوت (353 نیوتن متر) کمی قدرتمندتر بود. طبق گزارشات، موتور LSY علی رغم قدرت کمتر، دارای آلایندگی کمتر و تصفیه بهتر نسبت به موتور دیگر است.

در میان تعطیلی کارخانه به دلیل شیوع کرونا، جنرال موتورز تصمیم گرفت معرفی چندین نسخه جدید به روز شده از جمله جدیدترین نسخه های شورولت اکوایناکس و جی ام سی ترین را در طول سال عقب بیاندازد.

تاکنون فقط تصاویر جاسوسی از ترین به روز شده منتشر شده اند. جلوپنجره آن بزرگتر است و در عقب، چراغها کمی متفاوت هستند. متأسفانه هنوز هیچ عکسی از کابین خودرو وجود ندارد تا بتوانیم تغییرات آن را مشاهده کنیم. تاریخ رونمایی از کراس اوور جی ام سی هنوز در دسترس نیست.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"