کد خبر: ۵۹۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: آئودی اسپرتبک Q5 مدل 2021 با نمایی کوپه مانند، رونمایی شد.


گروه بین الملل: آئودی اسپرتبک Q5 مدل 2021 با نمایی کوپه مانند، رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، آئودی دارای پیشرانه هیبریدی پلاگین نخواهد بود. با این وجود نسخه های معمولی و S به ترتیب با پیشرانه های چهار سیلندر و شش سیلندر وجود خواهد داشت. موتور چهار سیلندر توربو شارژر در مدل استاندارد، توان 261 اسب بخار (195 کیلووات) و 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. مدلSQ5 مجهز به پیشرانه 3.0 لیتری توربوشارژ V6، با قدرت 349 اسب بخار و 369 پوند فوت گشتاور (260 کیلووات و 500 نیوتن متر) است.

آئودی همچنین دارای چندین گزینه مختلف تعلیق، از جمله تنظیم فولاد استاندارد و چندین گزینه قابل تنظیم است. قابل توجه ترین آن سیستم تعلیق بادی جدید است که می تواند خودرو را تا 2.4 اینچ بالا و پایین کند.

این خودرو دارای کابین به روز شده با نرم افزار آئودی MIB 3 است. نمایشگر لمسی 10.1 اینچی جدید وجود دارد که با کیلومترشمار دیجیتال آئودی همراه است و ظاهری مدرن به کل تنظیمات می دهد. اپل کارپلی بی سیم نیز به صورت استاندارد ارائه می شود.

جزئیات دیگر کابین مانند تزئین چوب و نور محیطی، فضای لوکسی را به اسپرتبک داده است. آئودی در مورد کاهش فضای اسپرتبک در صندلی عقب توضیح داد. یکی از مهندسان اتومبیل اشاره کرد که یک مسافر با قد شش فوت فضای زیادی خواهد داشت. وقتی ماشین را طی چند ماه آینده رانندگی کنیم، می توانیم در این باره قضاوت کنیم.

Q5 اسپرتبک که سال آینده به عنوان مدل 2021 وارد بازار می شود، در برابر رقبای مانند مرسدس GLC کوپه و بی ام و X4 به نبرد می پردازد. آئودی هنوز آماده نیست اطلاعات قیمت گذاری را به اشتراک بگذارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"