کد خبر: ۵۹۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: سال آینده، آئودی نه تنها یک، بلکه دو کراس اوور کاملاً الکتریکی را ارائه می دهد.


گروه بین الملل: سال آینده، آئودی نه تنها یک، بلکه دو کراس اوور کاملاً الکتریکی را ارائه می دهد.

به گزارش خبرخودرو، یکی از آن ها Q4 E-Tron است، در حالی که دیگریQ4 E-Tron اسپرتبک است. ما قبلاً تصاویر Q4 را دیده ایم، اگرچه این اولین باری است کهQ4 E-Tron اسپرتبک را در طبیعت مشاهده می کنیم. آئودی نسخه اسپرتبک را به عنوان یک کانسپت در ماه ژوئیه گذشته نمایش داد، که دارای برآمدگی های کوتاه و گلگیرهای پهن است.

خودروی آزمایشی موجود در عکس های جاسوسی دارای پوشش استتاری سنگین است که تقریباً تمام بدنه را می پوشاند. با این حال، قسمتی از عقب خودرو قابل مشاهده است. این نمونه آزمایشی مانند نمونه کانسپت به نظر می رسد. چراغ های جلو هم از نظر شکل و هم از نظر طراحی شبیه به هم هستند. اما ظاهرا از طراحی داخلی منحصر به فرد برخوردار است.

Q4 E-Tron اسپرتبک دارای پلتفرم فولکس واگن برای خودروهای الکتریکی، مانند فولکس واگن ID.4 و اشکودا انیاک iVاست. نمی دانیم که از چه پیشرانه ای استفاده خواهد کرد. نمونه کانسپت آن دارای یک باتری 82 کیلوواتی و دو موتور الکتریکی بود که توان 201 اسب بخار (225 کیلووات) تولید می کرد.

آئودی اعلام کرد که این کانسپت 450 کیلومتر (279 مایل) برد را ارائه می دهد. مشتریان ایالات متحده باید محدوده کمتری را انتظار داشته باشند. انتظار داریم هم Q4 E-Tron و هم Q4 E-Tron اسپرتبک از سال آینده به فروش برسند. آئودی می تواند هم در پایان سال یا اوایل سال 2021 رونمایی شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"