کد خبر: ۵۹۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: پیش از این با آئودی S3 جدید سدان آشنا شده ایم.


گروه بین الملل: پیش از این با آئودی S3 جدید سدان آشنا شده ایم.

به گزارش خبرخودرو، این مدل که در ماه آگوست رونمایی شده است، خودرویی سبک و در عین حال تهاجمی است که در زمره سدان های اسپرت آئودی قرار می گیرد. موتور توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر آن، قدرت 306 اسب بخار (228 کیلووات) را به هر چهار چرخ می فرستد. البته شاید RS3 متفاوت تر به نظر برسد و قطعاً سرعت متفاوتی خواهد داشت.

دلیل افزایش سرعت در RS3 جدید، موتور پنج سیلندر 2.5 لیتری توربو آئودی است. ما انتظار داریم که همان 394 اسب بخار (294 کیلووات) قدرت موجود در RS Q3 را داشته باشد، البته هیچ یک از این اطلاعات تأیید نمی شود. نیرو به طور طبیعی به هر چهار چرخ می رود و احتمالاً از جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه استفاده می شود. طبق شایعات، نسخه قدرتمندتر احتمالاً نزدیک به 450 اسب بخار (336 کیلووات) تولید می کند.

همانطور که گفته شد، می توانیم ببینیم که RS3 از یک دیفیوزر عقب متفاوت برخوردار است. همچنین بخشی از آن به دلیل تعلیق اصلاح شده و بخشی از لوازم جانبی بدنه مخصوص RS برای پانل های گهواره ای و جلوبندی، در قسمت پایین تری قرار می گیرد.

چه زمانی این خودرو رونمایی خواهد شد؟ ویروس کرونا تقریباً برنامه های هر خودروساز را به تأخیر انداخته است، اما ما نسبت به رونماییRS3 تا پایان سال خوشبین هستیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"