کد خبر: ۵۹۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
گروه بین الملل: پس از انتشار تیزر های تصویری در اوایل ماه جاری بالاخره مزدا CX-30 توربو به صورت رسمی توسط واحد مکزیکی این شرکت رونمایی شد.


گروه بین الملل: پس از انتشار تیزر های تصویری در اوایل ماه جاری بالاخره مزدا CX-30 توربو به صورت رسمی توسط واحد مکزیکی این شرکت رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو،این شاسی بلند دارای یک موتور 2.5 لیتری توربو شارژ چهار سیلندر بنزینی به توان 170 کیلووات و گشتاور 420 نیوتون متر است.

CX-30 مشابه نمونه های سواری دیگرش نیروی تولیدی موتور را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته خودکار به هر دو محور منتقل می کند.

علاوه بر این بایستی گفت که هیچ جعبه دنده دستی در فهرست فروش این محصول به چشم نمی خورد.

CX-30 قادر است در کم تر از 7 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

هنوز وب سایت مزدا در مورد به روز رسانی های انجام گرفته بر روی این خودرو صحبتی نکرده ولی گمان می رود که سامانه توربو شارژ، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی، تایر های 215/55 و سامانه تعلیق مک فرسون جز مهم ترین تغییرات CX-30 باشد.

مضاف بر اینکه این خودرو در مقایسه با قبل حدود 108 کیلوگرم سنگین تر شده است.

از دیگر امکانات افزوده شده به نسخه توربوی این محصول می توان به رینگ های مشکی رنگ، اسپویلر عقب و قاب های آیینه مشکی رنگ و سر اگزوز های بزرگتر اشاره کرد.

مزدا CX-30 از اواخر ماه سپتامبر وارد مرحله پیش فروش در مکزیک می شود و خریداران می توانند با پرداخت 546900 پزو آن را خریداری کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"