کد خبر: ۵۹۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
گروه بین الملل: عده زیادی از مک لارن به علت تولید نسخه های مختلف ولی بدون تغییرات چشمگیر، انتقاد می کنند.


گروه بین الملل: عده زیادی از مک لارن به علت تولید نسخه های مختلف ولی بدون تغییرات چشمگیر، انتقاد می کنند.

به گزارش خبرخودرو، مک لارن GT با ایجاد تغییرات زیاد مربوط به راحتی و کارآیی خودرو، بازگشته و با تولید قدرت زیاد، شتاب برق آسا و کنترل سریع، با پکیج لوکس گرند تورر (خودروی مسافرتی سریع) همراه است.

این خودرو با پکیج های مختلف ارائه می شود که می توانید از میان آنها انتخاب کنید. قدرتمندترین مدل، با موتور توربو دوقلو 4.0 لیتر V8، توان 697 اسب بخار و گشتاور 527 پوند فوت (714 کیلووات) تولید می کند.

مک لارن GT با موتور ارتقا یافته، 62 مایل در ساعت را ظرف 3.0 ثانیه پر می کند یا به عبارتی دیگر، 0.2 ثانیه از نمونه قبلی سریع تر است.

علاوه بر موتور V8، تغییرات جزئی آیرودینامیکی روی بدنه خودرو اعمال شده اند. تمام قطعات جدید این خودرو، از جنس فیبر کربن است، تا علاوه بر کاهش وزن خودرو، جلوه ظاهری خودرو را افزایش دهند. تجهیزات مختلفی از قبیل اسپویلر جلو و دریچه های اطراف آن، پنل ها و اسپویلر عقب در این خودرو به کار رفته است.

یک دست چرخ دو میله ای 20 اینچ برای محور جلو و 21 اینچ برای محور عقب نصب شده اند. این چرخ های آلیاژی با سیستم تعلیق کاهش دهنده ارتفاع بدنه، حدود یک اینچ (25 میلی متر) بدنه را به کف زمین نزدیک تر می کند.

اگزوز استیل همراه با تغییرات داخلی دیگر از جمله روکش های چرمی و آلکانترا با رنگ ها و طرح های مختلف، تغییرات دیگر این خودرو به شمار می آیند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"