کد خبر: ۵۹۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از ادامه طرح برخورد با کامیون‌های متخلف در سطح پایتخت خبر داد.


به گزارش خبرخودرو، معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از ادامه طرح برخورد با کامیون‌های متخلف در سطح پایتخت خبر داد.

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، با اشاره به اینکه در صورت مشاهده هر نوع کامیونی در سطح شهر تهران، پلیس راهور فاتب ضمن اعمال قانون، کامیون را نیز توقیف می‌کند، گفت: با تخلفات کامیون‌ها در سطح معابر پایتخت، برخورد می‌شود و در صورت ورود کامیون‌ها به محدوده‌های مشخص شده شهری، این خودرو‌های سنگین توقیف می‌شود.

وی ادامه داد: طرح برخورد قانونی پلیس راهور فاتب با تخلفات کامیون‌ها در سطح معابر پایتخت از این هفته با قوت بیشتری اجرایی می‌شود.

به گفته معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب، در این طرح، به ویژه با سرعت کامیون‌ها به عنوان یک تخلف مهم، برخورد بیشتری صورت می‌گیرد چرا که آسیبی که این کامیون‌ها در تصادفات برجای می‌گذارند به مراتب بیشتر از خودرو‌های سبک است و پلیس راهور با تخلفات سرعت به ویژه سرعت‌های بالای این کامیون‌ها برخورد می‌کند.

وی افزود: از دیگر تخلفاتی که در این طرح با آن‌ها برخورد می‌شود، می‌توان به رعایت نشدن مقررات حمل بار، اضافه بار، تردد غیر مجاز در سطح شهر، سرعت غیر مجاز، نقص فنی و نداشتن حفاظ در طول شبانه روز اشاره کرد.

این مفام انتظامی خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات کامیون‌ها به صورت شبانه روزی است و در بحث برخورد با این تخلفات پلیس راهور فاتب در شب نیز در اطراف حلقه‌های ورودی و خروجی شهر تهران مستقر است و با تخلفات کامیون‌ها بویژه در بحث روشنایی و مواردی که ذکر شد به صورت قانونی و قاطعانه برخورد می‌کند.

بهرام آبادی گفت: نداشتن پلاک سوم و ناخوانا بودن ارقام پلاک‌های کامیون‌ها و همراه نداشتن مدارک کامل کامیون از جمله معاینه فنی، از دیگر مواردی است که پلیس راهور فاتب در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین خواست قبل از حرکت نسبت به برطرف کردن معایب وسیله خود اقدام و در صورت داشتن نقص فنی از تردد خودداری کنند و همچنین از تردد روزانه در سطح معابر شهری هم خودداری شود چرا که پلیس راهور فاتب، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تردد غیر مجاز این وسایل نقلیه، ضمن اعمال قانون، نسبت به توقیف آن‌ها اقدام قانونی می‌کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"