کد خبر: ۵۹۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، در ۲ ماهه گذشته ۷۱۹ خودرو در استان مرکزی برای دوگانه‌سوز شدن در سامانه مربوطه نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۳۶ خودرو گازسوز شدند.

به گزارش خبرخودرو، در ۲ ماهه گذشته ۷۱۹ خودرو در استان مرکزی برای دوگانه‌سوز شدن در سامانه مربوطه نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۳۶ خودرو گازسوز شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: ۲۳۶ خودروی عمومی این استان امسال با ثبت نام در سامانه این شرکت به صورت رایگان گاز سوز شدند.

جمشیدی افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه امسال کلید خورد.

وی ادامه داد: : تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی اضافه کرد: ۶۰تا ۷۰هزار میلیارد ریال در کل کشور برای این طرح پیش‌بینی شده و برای هیچ استانی سهمیه مشخص نشده و اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند.

جمشیدی بیان کرد: به طور متوسط گازسوز کردن هر خودرو ۵۰ تا ۶۰ میلیون ریال هزینه دارد که تمامی مراحل این فرآیند به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ۲ مرکز در اراک و یک مرکز در خمین برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بیان کرد: با اجرای این طرح بیش از یک میلیون و ۴۶۰هزار خودرو با اعطای تسهیلات رایگان از طرح گازسوز شدن استفاده می‌کنند و این اقدامی برای بهبود شرایط زیست محیطی است.

۹۰جایگاه سوخت بنزین و ۶۲ جایگاه سوخت سی ان جی در نقاط مختلف شهری و بین‌راهی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"