کد خبر: ۵۸۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۹
گروه بین الملل: ویدیوی مخفیانه ای از پورشه 911 GT3 در نوربورگیرینگ منتشر شده است. صدای این خودرو در حال رانندگی حیرت آور است.


گروه بین الملل: ویدیوی مخفیانه ای از پورشه 911 GT3 در نوربورگیرینگ منتشر شده است. صدای این خودرو در حال رانندگی حیرت آور است.

به گزارش خبرخودرو، ظاهرا از آخرین باری که این خودرو را در نوربورگیرینگ مشاهده کردیم، تغییرات زیادی در آن ایجاد نشده است. در مقایسه با مدل استاندارد کاررا، قسمت جلوی خودرو دارای یک منفذ در مرکز و ورودی های عمودی در دو طرف است. کاپوت آن تغییر شکل یافته و دارای یک جفت دریچه در قسمت جلویی است.

در قسمت عقب خودرو، یک باله بسیار بزرگ نصب شده است. طراحی این باله به صورت قوس دار، جلوه بصری بیشتری به خودرو می دهد. همچنین یک اسپویلر داکتیل در قسمت عقب قرار گرفته که نیروی وارده بیشتری تولید می کند. یک جفت اگزوز دورانی از وسط سپر به چشم می خورد که یک دیفیوزر روی هر کدام از آنها قرار دارد.

این خودرو دارای موتور شش سیلندر 4.0 لیتری است. ظاهرا به نظر می رسد که این موتور توان 550 اسب بخار (410 کیلووات) را در مقایسه با مدل GTS RS 911 و توان 520 اسب بخار (387 کیلووات) تولید می کند.

اگر از ظاهر خشن این خودرو با باله بزرگ خوشتان نمی آید بهتر است نسخه تورینگ 911 GT3 را انتخاب کنید. سپر و قسمت جلویی و کاپوت دریچه دار در هر دو نسخه یکسان است. اما قسمت عقب آن شبیه نسخه کاررا است. یک اسپویلر فعال دارد که در سرعت های بالاتر، به سمت بالا منحرف می شود.

تا کنون اطلاعاتی از زمان رونمایی این خودرو در دسترس نیست اما انتظار می رود قبل از پایان سال رونمایی شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"