کد خبر: ۵۵۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
گروه بین الملل: اکثر خریداران شورلت کوروت متولدین دهه های 1940 تا 1960 میلادی هستند و این امر بر کسی پوشیده نیست.

شورلت کوروت C8 می تواند خریداران جدیدی را جذب کند

گروه بین الملل: اکثر خریداران شورلت کوروت متولدین دهه های 1940 تا 1960 میلادی هستند و این امر بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرخودرو، نسل سوم کوروت در سال 1977 به رکورد فروش 42571 دستگاهی رسید که این نام را به نماد خودروی اسپرت آمریکایی تبدیل کرد.

اما مشکل این است که این افراد در حال پیر شدن هستند و اکثر آن ها وارد دوران بازنشستگی شده اند که البته دوران خوبی برای هزینه پول زیاد نیست. هم چنین گفته می شود این افراد به خاطر رکود اقتصادی بزرگ با پس انداز کم تر و بدهی های بیش تر، بازنشسته می شوند.

شورلت کوروت C8 می تواند خریداران جدیدی را جذب کند

اما مدیر جنرال موتورز، Mark Reuss تقریبا از کوروت C8 موتور وسط جدید مطمئن است. اگرچه وی می داند که این افراد در حال خروج از بازار خودروهای اسپرت دو سرنشین هستند اما خوش بین است که کوروت C8 جدید می تواند خریداران جدیدی را صرف نظر از سن و بازار به خود جلب کند.

Reuss طی مصاحبه ای اظهار داشت: "اگر خودرویی عالی، زیبا و با عملکرد عالی ساخته شود هر نسلی از مشتریان به آن متمایل می شوند."

قیمت فوق العاده کوروت C8 نیز فاکتور مهمی در جذب خریداران جدید محسوب می شود. این ابرخودروی آمریکایی موتور وسط با قیمت کم تر از 60 هزار دلار رقبای ایتالیایی و آلمانی خود را کنار می زند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"