کد خبر: ۵۰۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
گروه بین الملل: فعالیت مجدد گریت وال در استرالیا تحت نظر توزیع کننده ای جدید، خیلی موفق نبوده است و Steed که دو ستاره ایمنی A ان کپ را دریافت کرده تنها 0.2 درصد از سهم بازار سال 2017 را به خود اختصاص داده است که حدود یک دهم از هدف این برند بوده است.

گروه بین الملل: فعالیت مجدد گریت وال در استرالیا تحت نظر توزیع کننده ای جدید، خیلی موفق نبوده است و Steed که دو ستاره ایمنی A ان کپ را دریافت کرده تنها 0.2 درصد از سهم بازار سال 2017 را به خود اختصاص داده است که حدود یک دهم از هدف این برند بوده است.

به گزارش خبرخودرو، اما این خودروساز چینی امید خود را از دست نداده و منابع خوبی برای تحقق اهداف خود دارد مخصوصا که تصمیم گرفته وارد بازار وانت های آفریقای جنوبی و هند شود و بازار پیکاپ رشد یافته چین را نیز در نظر گرفته است.

این خودروساز تصمیم دارد تا سال 2020 یک مدل تجاری سبک جدید را عرضه کند که بر بازارهای جهانی متمرکز است. البته این خبر جدید نیست اما ارزش توجه را دارد. هم چنین گفته می شود مناظراتی در داخل این خودروسازی وجود دارد که این مدل با برند گریت وال عرضه شود یا هاوال نامیده شود.

اگر این مدل هاوال نامیده شود می تواند مدلی مکمل برای خانواده شاسی بلندهای این برند باشد.

این مدل وانت جدید به لطف پلتفرم نوینی که بر اساس آن ساخته می شود به اندازه فورد رنجر و تویوتا هایلوکس بزرگ خواهد بود اما به جای 60 هزار دلار، قیمتی در حدود 40 هزار دلار خواهد داشت.

این خودروساز ادعا می کند وانت جدیدش دارای قابلیت حمل بار تا 3 تن خواهد بود که 500 کیلوگرم کم تر از پیشگامان کنونی این کلاس است. هم چنین این خودرو در ساختارهای 4×2 و 4×4 عرضه شده و یک گزینه موتور دیزلی و نیرومحرکه هیبریدی بنزینی- برقی به همراه گیربکس اتوماتیک هشت سرعته خواهد داشت.

گریت وال روی پیکاپی جدید کار می کند

گریت وال روی پیکاپی جدید کار می کند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"