کد خبر: ۵۰۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
مراسم رونمایی از چهره جدید تارنمای «خبر خودرو» با حضور و استقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل شرکت‌های خودروساز کشور و انجمن های تخصصی خودرو شب گذشته در هتل اسپیناس برگزار شد.

مراسم رونمایی از چهره جدید تارنمای «خبر خودرو» با حضور و استقبال نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل شرکت‌های خودروساز کشور و انجمن های تخصصی خودرو شب گذشته در هتل اسپیناس برگزار شد.

در این مراسم در کنار جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و محمدقاسم جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهدی نیکدار رئیس ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور، رضا شیوا رئیس شورای رقابت، احمد نعمت‌بخش رئیس انجمن خودروسازان ، رضا رضایی رئیس انجمن قطعه‌سازان و فرهاد احتشام‌زاد رئیس انجمن واردکنندگان خودرو و همچنین جمعی از دیگر مدیران شرکت های خودروساز حضور داشتند.

سازمان خبری «خبر خودرو» در طول چهارده سال فعالیت خود ، در فرآیند ارتباطی که با مخاطبان برقرار می‌کند براساس مسوولیت مهمی که بر شانه خود احساس می‌کند، اصلی‌ترین وظیفه خود را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه صنعت خودرو قرار داده است. براین اساس رسالت آگاهی بخشی «خبرخودرو» در زمینه‌های مختلفی چون خودروسازان، قطعه‌سازان و فعالیت واردکنندگان خودرو صورت می‌گیرد. سازمان خبری خبر خودرو در راستای اهداف صنعتی کشور مباحث مهمی چون آگاهی بخشی را مدنظر دارد و براساس نیاز مخاطبان سعی در ارایه اطلاعات به روز و تحلیل مسائل صنعت خودرو دارد.

سایت خبر خودرو همواره بر ارایه محتوای صادقانه تلاش داشته است و اصل اساسی فعالیت خود را براین موضوع قرار داده است. با وجود این به دلیل اینکه در دنیای کنونی رسانه‌ها رقابت جدی با یکدیگر دارند، به روز کردن چهره سایت «خبرخودرو» از جمله موضوعاتی بود که مدنظر مدیران این بنگاه خبری قرار گرفت. بنابراین تلاش شد با به روز رسانی چهره جدید سایت در کنار محتوای غنی ، فرآیند اطلاع رسانی به بهترین نحو انجام شود. با حضور و حمایت تمام بزرگوارانی که در مراسم رونمایی چهره جدید خبرخودرو حضور به هم رساندند ، وظیفه سازمان خبری خبرخودرو روز به روز در حال سنگین‌تر شدن است و براین اساس این مجموعه همه تلاش خود را برای رضایت مخاطبان انجام می‌دهد.

در پایان لازم است از حمایت های معنوی دکتر صمدی و مهندس علیپور و همچنین مجموعه های گروه صنعتی ایران خودرو ، گروه خودروسازی سایپا ، گروه بهمن ، شرکت ايساكو ، پارس خودرو ، انجمن واردکنندگان خودرو و گروه تبلیغاتی طرح باران که به سازمان خبری «خبرخودرو» لطف داشتند و با ارسال گل مراسم را مزین کردند، تشکر کنیم.



برچسب ها: خبرخودرو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"