کد خبر: ۵۰۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: Wey P8 مدل 2018 کاملا جدید به عنوان اولین شاسی بلند هیبریدی شارژی این خودروساز چینی در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی شد.

گروه بین الملل: Wey P8 مدل 2018 کاملا جدید به عنوان اولین شاسی بلند هیبریدی شارژی این خودروساز چینی در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی شد.

به گزارش خبرخودرو، P8 که قرار است در سه ماهه ابتدایی سال 2018 در بازار بومی خود در چین به فروش برسد از ترکیب موتور 2.0 لیتری توربوی بنزینی با موتورهای برقی روی هر محور بهره می برد که قدرت 250 کیلووات و گشتاور 520 نیوتون متر تولید می کنند.

نیروی این سیستم از طریق گیربکس دو کلاجه شش سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود.

ادعا می شود Wey P8 با نیرومحرکه هیبریدی شارژی خود دارای شتاب صفر تا صد 6.5 ثانیه است.

در عین حال Wey P8 می تواند از طریق یک شارژر خانگی 220 ولت شارژ شود که می تواند در مدت چهار ساعت باطری خودرو را کاملا پر کند. این خودروساز اعلام کرده P8 دارای طیف حرکتی 660 کیلومتر است.

طراحی P8 شباهت زیادی به Wey W01 و W02 دارد که در همین دوره در سال گذشته معرفی شده بودند. هم چنین شباهتی به هاوال HB-02 هیبریدی کانسپت نیز در این خودرو دیده می شود.

هایلایت های دیگر این خودرو شامل تکنولوژی های کمک راننده ای همچون ترمز اضطراری خودکار با هشدار برخورد جلو، کروز کنترل انطباقی، کمک ثبات در مسیر، هشدار تغییر مسیر، مانیتور نقاط کور، هشدار ترافیک پشت، سیستم دوربین 360 درجه و آینه دید پشت با نمایش ویدئویی است.

موسس این برند و مالک هاوال، Jack Wey اظهار داشت که این برند چینی در مسیر خودروهای خودران نیز به خوبی پیش می رود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"