کد خبر: ۴۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
روه بین الملل: خودروساز چینی، هاوال برندی خودرویی متعلق به Great Wall Motors است که برای خط تولید شاسی بلندهایش شهرت دارد.

درز اولین تصاویر از هاوال H6 کوپه

روه بین الملل: خودروساز چینی، هاوال برندی خودرویی متعلق به Great Wall Motors است که برای خط تولید شاسی بلندهایش شهرت دارد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز که اکنون پنج مدل را در حال فروش دارد برنامه ریزی کرده که حداقل سه شاسی بلند دیگر را طی سال های آینده معرفی کند. یکی از این مدل ها نسخه ای با بدنه کوپه- کراس اوور از کراس اوور تازه عرضه شده H6 است. نمونه اولیه ای از این خودرو در حال تست در نزدیکی دفتر این خودروساز در Baoding چین دیده شده است.

نمونه آزمون هاوال H6 کوپه اساسا نسخه ای تولیدی از هاوال کانسپت کوپه است که در نمایشگاه خودروی پکن 2014 به نمایش درآمد. این خودرو دارای عناصر طراحی بسیاری از H6 به روز شده شامل چراغ های جلوی باریک تر، خطوط روی کاپوت و ارتفاع بیش تر از زمین است. دیگر عناصر این خودرو همچون LEDهای دید در روز عمودی روی سپر جلو، شیشه های باریک، چراغ های عقب به سبک LED و گلگیرهای مربعی شکل نیز از هاوال کانسپت کوپه گرفته شده اند.

خط سقف شیب دار این خودرو به ستون D می رسد. شیشه عقب این خودرو کوچک بوده و چراغ های عقب آن دقیقا مشابه مدل کانسپت هستند. این نمونه اولیه دارای ساختار اگزوز چهارقلوی گرد است. H6 معرفی فلسفه طراحی مدرن این خودروساز است و در حالی که H6 کوپه نیز از همین طراحی پیروی خواهد کرد به نظر می رسد که این طراحی در تمام مدل های آینده هاوال نیز استفاده خواهد شد.

H6 کوپه پس از عرضه از نیرومحرکه های مشابه H6 استاندارد بهره خواهد برد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"